22 nov. 2010

Första advent, e de redan?!!!
För första gången i mitt liv så har jag inte haft någon koll på när första advent infaller.
Som tur är har jag två barn som kan påminna mig nu när jag är snurrigare än någonsin.

Eftersom vi flyttar om några veckor så tar jag bara fram lite av julen nu till advent.
Självklart den nykomponerade brickan med fyra blockljus. 
Den fick ta plats på det nya soffbordet som jag är såååå nöjd med =)

Tack älskling!!!


 Den vita fotpallen fick ett stort quiltat kuddfodral över sig som lite skydd.


Nedan ser vi förra veckans present från D. 
Han vet vad jag gillar o vill ha =)
 


Idag har jag sytt lakan o örngott till vaggan.
Bara lite julgardiner o kuddar kvar att knåpa ihop innan flytten.
Nu ska här mumsas på ostmackor o varm choklad, lite av en craving nu under graviditeten.

Fortsatt trevlig kväll på er!

 

3 kommentarer:

  1. Hallå!!
    Fint bord,David är duktig!!
    Har du hittat ett sådant örngott XL kviltat? är det såna som jag har?
    Vi ses snart hos oss det blir skinstek och tomtegröt m.m...
    VÄLKOMNA...mamsen!

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt bord, riktigt avis ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Ja, jag blev så himla nöjd med bordet. Han e duktig min karl =)
    Jag vet inte om det är exakt samma som du har men jag hittade det på Hemtex.
    Ska bli så härligt o komma till er o få god mat o gå på julmarknad =)

    SvaraRadera