3 jan. 2011

Uj vad dagarna bara springer iväg!!
Hej på er!
Jag har inte försvunnit, bara det att dagarna går alldeles för fort.
Jag har firat jul med familjen o nyår med goda vänner. 
Båda dessa högtider har inneburit en massa god mat o andra gosaker, 
tur man får äta för två när man är gravid (vet att man INTE ska de, bara en dålig ursäkt)

Nu försöker vi få klart barnens o bebis rum innan storken kommer.
Inte det lättaste att välja tapeter bara sådär men fint kommer de bli =)

 Bjuder på några bilder med så ses vi så fort jag får lite tid över igen. 

Rullbordet från IKEA som fick lite vitfärg.
(kökstapeten i bakgrunden ska bytas ut)


En KitchenAid har länge stått på min önskelista o tro de eller ej men i år kom Tomten med
en stilig svart sådan till MIG =)
(Tack älskling!!!)
 

Ses en annan dag mina läsare!!
 

3 kommentarer:

  1. Hallå där!!
    Hur mås de?? Hojta till om ni behöver barnvakt eller något annat.
    Vi väntar spänt! på årets händelse...När kommer..
    inte Våren men något annat mer underbart!!! hm..
    vad kan de va?????
    Kram till mina Girl,s mamsen!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu börjar det närma sig ;)Hoppas det går bra!!
    Snygg Kitchen aid, man blir ju avis!!!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Hallå där 4 dgr kvar snart har jag tre barnbarn, superkul längtar.....ja, det är snart Dags! VÄLKOMMEN LILLAN vi är så nyfikna på DIG!!
    Önskar Mormor o Morfar

    SvaraRadera