7 feb. 2011

Fin fina presenter!!!
 En gammal margarinlåda fylld med vårlökar fick jag av en omtänksam vän.

 Detta fina Mateus fat fick jag av mina små änglar.
Av älskade D fick jag en Odd Molly ka ching pocket dress,
som jag länge gått o trånat efter. 
Tack my love!!

Bilder lånade från Country Dreams

Nedan en Branting tunika som fick följa med mig hem för några veckor sen.
Tänkte den kunde vara fin med ett par slitna jeans nu till våren. 
 Bild lånad från Biskopsgården

Detta är skåpet D släpat hem till mig 
o som nu får sig några omgångar med vitfärg.

Trevlig kväll på er mina läsare!!
 

4 kommentarer:

  1. Såå fina presenter du fått!
    Hoppas ni får en mysig kväll!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. En lite krasslig mormor, hoppas det inte blir så farligt med vad de nu är!!
    Verkligen fina presenter till min goa Hanna som fyllt år och den finaste presenten landade ju för tre veck/sedan.Lääängtar........
    Kram mamsen

    SvaraRadera
  3. Så kul med så mycket fina presenter! Och så snyggt skåp, väntar på att få se resultatet :D
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Så mycke fint du fått..:)) Tunikan längst ner var grymt snygg,precis min stil..:) Önskar dig en härlig dag..Kram/Annelie

    SvaraRadera