5 sep. 2011

Blött!!
 Idag har varit en väldigt blöt dag.
Jag började med att tvätta av teglet på vårt hus, 
 för det ska målas vitt =)   
Fy vad jobbigt det var!! 
Precis lagom till jag var klar med att spola av alltihop
med trädgårdsslandgen så kom regnet.   

Det blir väldigt mörkt inomhus när regnet öser ner.
Lilla M sover (man blir trött av detta väder) 
och jag hämtar inspiration till vårt hem på nätet.

Nu när mannen kommer hem ska jag peppra honom med idéer.

Glömde ju lägga ut en bild på det söta olivträdet 
vi fick i bröllopspresent.
 Visar även en supermysig ljusslinga från märket Watt o Veke,
inköpt på MIO Möbler. 



Mys ordentligt ikväll,
det ska vi göra =) 

Kram 

2 kommentarer:

  1. Tycker du har det superfint du med!
    Slingan var ju så söt!
    Men det skulle faktiskt vara riktigt kul att inreda åt någon annan en gång!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Blött här med, riktigt ruskigt nu! Sött träd, har mitt olivträd ute, funderar på när det är dags att ta in det.

    Kram C

    SvaraRadera