8 nov. 2011

Lev Vackert!

För mig betyder inredning väldigt mycket.
Att få pyssla i hemmet är som terapi och jag lever gärna vacket.

Jag inspireras av alla er duktiga och pyssliga bloggare där ute.
Läser gärna tidningar och böcker om inredning.

Lev Vackert boken är en av mina favoriter! 
Jag har inte turen att äga någon själv utan har bläddrat i den hos en vän 
som alltid inspirerar mig när jag får komma o besöka deras fina hem.

Nu ska jag hoppas på turen och vara med och TÄVLA om 
de två böckerna gjorda av de superduktiga tjejerna Petra och Ingela.

De driver även butiken Lev Vackert i Kristinehamn som jag bara måste besöka snart.
Ser fram emot deras julmarknad där en annan väns syster faktiskt ska vara utställare.

Åk dit o ta en titt ni med!



Bilder ur boken Lev Vackert

1 kommentar:

  1. Åh vad synd att jag har så långt!
    Verkar vara en riktigt vacker och inspirerande bok!

    kram caroline

    SvaraRadera