20 jan. 2012


Jag vann!! 

Blev så himla glad när jag vann dessa fina örngott från
Nyblom och Kollén hos bloggen Sjöboden
Ser verkligen fram emot att få bädda med dessa 
och göra vårfräscht i sovrummet.
Jag som älskar randigt o speciellt blått o vitt, hihi.    



 Till veckan ska vi ha visning av vårt hus.
Riktigt spännande!!


Imorgon ska vi till nya huset o mäta o kolla lite, weeii =)


Hittade riktigt fina gardiner som skulle passa perfekt,
 men såklart var de handsydda ifrån Paris och kostade
1700kr/ längd!!!!
Får nog göra ett par handsydda made by Hanna...


Trevlig helg på er!


 

2 kommentarer:

  1. Heej! Vi är sålda, totalt sålda... Ååå helt i våran smak :D
    Däremot sa säljaren att dem hade 2 intressenter till som skulle kolla en gång till i veckan. Meeen jag fick känslan att det bara var vi. Det har legat ute 1 vecka och jag tyckte hon försa sig ibland.
    Typ, sen kommer ni få det här bla bla... Sen sa hon igen att sen får ni kvar det här.
    Meen återstår att se. Vi måste ha is i magen. Jätte jobbigt ju att vänta :( Vill ha nuuuuuuu hihi.

    Du jag tror jag vet vilket hus det är ni har köpt. Har det ett halvmåne fönster på ovanvåning, ett stort? Så är huset typ beige och ligger vid pensionatet nästan?

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten, jag gillar också vitt och blått, superfräscht =)
    Vad roligt med ett nytt hus och flyttning! Låter superspännande!
    Kram Jenny

    SvaraRadera