12 okt. 2012

Äntligen...

...är han hemma, min man.

Åh vad vi har saknat dig <3

De stora tjejerna är borta ikväll och liten är fortfarande krasslig och somnade tidigt.

Idag mumsade vi på fläskfilé , take away från Strandkanten.

Visade en matta för min man, från House Doctor, som jag haft span på ett tag o han sa, KÖP, hehe.
Eftersom det var den sista så var jag inte sen att lyda.
Klickade hem ett par zinkburkar som man kan förvara vällingen mm i, som man använder ofta och vill ha framme på köksbänken.

Webbutiken heter Lilla Villa Vita!

Dags att jag visar lite bilder på hur det ser ut här hemma med...det kommer!

Nu blir det Pinacolada o fredagsmys.

Ciao

1 kommentar:

  1. Kul att ha hittat hit. nu har du en ny följare:)

    Vilken fin Matta!

    Nu ska jag titta vidare i din blogg!!

    SvaraRadera