30 jan. 2011

Sköna söndag!
Strålande sol hela helgen, jag älskart!!
Igår hade jag o tjejerna energiknippet Anna T här på besök medan D var iväg o åkte bräda i Branäs.
På efm fick vi besök av mina föräldrar som bjöd på gourmet mat som vanligt, OXFILÉ =P

Idag blev det söndagsstek, en härlig promenad i solskenet o sen lite solpressande vid husväggen.
Känns som vår i luften, nu vill jag verkligen inte ha någon mer snö.
Lilla A o jag har pysslat lite.
Det blev tapetsering av bokstäver som hon ska ha på väggen i sitt rum.
 
Nu vill jag ha vår så jag får använda de nyinköpta skorna.

Söndagspyssel!



Imorgon börjar D jobba igen o jag o tjejerna ska försöka få in vardagsrutinerna.
Hoppas på solsken hela veckan så man får lite extra energi.

Ha de!!!


1 kommentar:

  1. Va gulliga bokstäverna blev. Har ni köpt dom i trä från Panduro?

    önskar dig en trevlig vecka
    Kram Cattis

    SvaraRadera