31 jan. 2011

TÄVLING!
Har nu passerat 1500 besökare o tänkte välkomna er till bloggen 
o lillans ankomst till världen med en liten tävling =)

Lottar ut en välkommen skylt från butiken Hus No4 .
En lott för en kommentar i detta inlägg,  
två lotter om du dessutom länkar med bilden nedan i din blogg.
Även ni utan blogg kan vara med o tävla.
Skriv i kommentaren hur många lotter du tar. 
Tävlingen pågår till 14 februari. 
 Lycka till!!

Glömde ju bort o visa den fina presenten Anna hade med sig i lördags.
Fattas bara ett fint svart/vitt familjeporträtt i denna underbara ram =) 

Ha en bra dag!

12 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar på min blogg..:)) Dig ska jag följa..Å GRATTIS till lilla tösen,så himla söt..:)) KRAM/Annelie

    SvaraRadera
  2. P.s Två lotter vill jag ju oxå ha,måste vara åldern..hahaha.../Annelie

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill ha två lotter! Nu finns det lite bilder från vårat hus på min blogg! Hoppas allt är bra med dig och familjen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gick inte så bra för mig att länka bilden så jag får nöja mig med en lott!

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilka härliga bokstäver i förra inlägget. Har du klätt dem själv?

    Jättesöt liten princessa ni fått, grattis i efterskott :)

    Håller tummarna med en lott!
    Kramar /Milla

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig, då hittade jag ju till din trevliga sida!

    Självklart vill jag ju vara med och tävla också!!
    Så förutom kommentaren länkar jag till dig också!

    GRATTIS till er ljuvliga tös o till besöksantalet!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  7. Meen du bor i Kga? Får man fråga för du jobbar väl eller har jobbat hos Peter Hansson? Bodde du på Dobervägen?
    Jag är gärna med i utlottningen, 1 lott för mig :)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tack för din hälsning hos mig, nu kunde jag ju hitta din mysiga blogg.
    Önskar dig också en skön kväll!
    kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Annika jag gick hos Cecilia och bor på dobervägen 13 B. Du hade även min sambo Peter några ggr :)

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Hittade din fina blogg:))
    Vilken härlig ram med hjärta!

    Kram C

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Kul med tävling! Och klart jag vill vara med och prova lyckan!! Speciellt nu när priset är så fint!!
    Länkar även från min blogg!!
    Kramar, Jenny

    SvaraRadera
  12. Grattis till din lilla goa tjej.;)Jag vill gärna vara med i din utlottning,länkar så klart.Kram Ulrika

    SvaraRadera