19 mars 2012

Miljövänligt

Tycker det är så himla bra med dessa köp och sälj sidor
på Facebook.

Kostar inget att annonsera och folk byter, säljer och köper saker
med varann som aldrig förr.

Har sålt en hel del själv och även gjort några fynd,
som den silvriga kronan nedan.

Klart det är kul med helt nya saker men ibland duger
det minst lika bra med "second hand" tycker jag.

Miljövänligt som sagt!!



Här blåser det småspik och isbjörnar idag,
inte alls skönt o vara ute!

Hoppas ni får en fin dag!
Kram

3 kommentarer:

  1. Vilken söt krona!
    Jaa visst är det bra!
    Va iväg o köpte en möbel på Blocket i helgen o ikväll kommer det en o hämtar saker som hon köpt av mig på FB-loppis!
    Kanonbra, ut med det gamla o in med det "nya", sånt gillar jag!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Fin krona du skaffat.. Skoj att du vill vara med i min utlottning !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Heej!
    Jag har en hel del som ska säljas eller ge bort.
    Ska kolla över till helgen mer med det så säger jag till :)
    Nää ljusstaken köpte jag för 1 månad sedan ungefär.
    Förresten jag sa fel om trädgårdsmässan, den är nästa vecka på conventum. Ska du dit?

    Just ja, kan inte lämna kommentar här när jag är inloggad, konstigt det är så på fler bloggar.
    Ha det fint så länge, Kram Annika Vikeskärs inredning och ting.

    SvaraRadera