16 mars 2012



Silikon 

Var på bokrea för ett tag sen och fyndade en receptbok på cupcakes
med tillhörnade rosa silikonformar.

Har använt dem flera ggr nu och de är ju skitbra!

Fina och man kan använda dem om o om igen =)




Favoriten är ju såklart choklad cupcakes,
chokladlover som man är =)

I helgen kanske vi tar en tur till IKEA 
då de har 20% på alla gardiner.

Går åt fyra par till nya vardagsrummet
och jag har kollat ut ett par enkla vita 
 som jag tänkte piffa till lite.

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinnaren i utlottningen, alltid spännande ;)
    Vilka fina formar! Jag brukar inte baka så ofta, men på söndag ska jag ha lite fikagäster, så då ska jag baka, jag har gjort Leilas halloncupcakes, supergoda.
    Lycka till med gardinerna,alltid bra med rabatt =)
    Kram Jenny

    SvaraRadera