24 maj 2012


Loppis fynd 

Älskar mina nya loppis fynd! 

Gjorde ett drinkbord till min man i födelsedagspresent.
Jag använde mig av ett gammalt brickbord jag hittat på blocket 
samt "loppade" karaffer (så vackra) och silverbricka.
Vi var på en kvarters loppis där det fanns en hel del gobitar 
till riktiga fyndpriser (me like =)


Hittade en sockerskål och ett litet fat för några tior
som fick flytta in i vårt badrum.
(Ursäkta bildkvalite´n)



Det är så himla roligt att jobba igen!
Har sån energi de dagar jag är på jobbet och sen är det
jätte skönt att få vara hemma några dagar.

Alldeles perfekt med en mjukstart!
(Speciellt denna årstid =) 

Ha de!

3 kommentarer:

  1. Fina fynd du gjorde :) Den där stora karaffen stod jag och sneglade på :D Den är jättefin.
    Guud nu skulle man jobba som du, skulle just nu göra nästan vad som helst för att få vara ledig.
    Hoppas du får en härlig dag, Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort :O) och gulligt av dig att göra ett drinkbord :O)

    Trevlig helg!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Förresten här kommer ett sent svar ang. skorna. De är åxå köpta på Skohuset.

    SvaraRadera