6 juni 2012


Grattis Sverige på dagen! 


Bild lånad från google

Härligt med en ledig dag mitt i veckan!
(för er som brukar jobba en onsdag =)

Vi tog sovmorgon idag, åt en god frukost med barnen
och nu lägger D golv i matrummet.

Vi hade sån supertur så vi tokfyndade ett vitoljat furugolv
till vårt kök och matrum som är såååå fint.
Jag bara älskar doften av det och den sammetslena ytan.



Bild från MQs hemsida

Efter ett evigt letande i nätbutikerna har jag nu äntligen
hittat en klänning till bröllopet vi ska på i slutet av månaden.

Det blev en  härligt bohemisk klänning från MQ 
som kommer passa perfekt ihop med mina Gant sandaletter
jag köpte förra sommaren.

Nu längtar jag ner till Marstrand och få gå på bröllop 
och samtidigt blir det en minisemester för mig och D <3

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar